На пистата Мизано, ден след старта за Гран при на Сан Марино,  започнаха официалните тестове на MotoGP за всички екипи от висшия клас.

В първия ден, през нощта преди изпитанията, а и сутринта имаше кратки дъждове, които станаха причина тестовете да започнат по-късно. Пол Еспаргаро беше единственият състезател на Honda, който излезе преди обедната почивка и завърши само две обиколки.Марк Маркес и Пол Еспаргаро в крайна сметка излязоха на пистата следобед, когато времето се проясни. Двойката използва максимално наличното време на пистата и измина 112 обиколки между тях. Еспаргаро прекара първия ден от двудневния тест, за да работи върху стила си на каране и да тества различни части за Honda RC213V. Той завърши общо 65 обиколки. Най -доброто му време 1:31.631 го класира на второ място като цяло и 0.107 сек. след Франческо Баная, който оглави класирането. Времето му беше с 0,3 сек. по-бързо от това на Q2 на състезанието.Съотборникът му от екипа от екипа на Repsol Honda Марк Маркес имаше еднакво продуктивен ден през 47 -те си обиколки. След като завърши четвърти в състезанието в неделя, №93 работи по плана му за тестване и даде най-добро време от 1:32.448 в последната си обиколка. Времето му бе на 0.8 сек. от Пол Еспаргаро и 0.924 сек. от Баная.

Маркес и Еспаргаро пробваха нов мотоциклет, като най-забележимите разлики отвън бяха формата на отворите за всмукване на въздух, седалката, опашката и позицията на изпускателната тръба. Първи, който изкара машината на пистата бе тестовия пилот Щефан Брадл. Той помогна на Honda HRC да оцени различни опции и еволюции.

Във втория тестов ден дъжд нямаше и отборите работиха ползотворно в Мизано. Двамата пилоти на Repsol Honda изминаха много обиколки дори преди обедната почивка. Те използваха деня, за да изпробват редица компоненти за бъдещето на RC213V, както и да работят по планове за закриващите състезания през 2021 г.

Пол Еспаргаро отново беше един от главните действащи лица на теста, прекарвайки по-голямата част от сутрешната сесия, обикаляйки и сред първите пет. Беше натоварен ден, тъй като Еспаргаро раздели времето си между различни мотори – сегашния и новия. Той подобри настройките на настоящия RC213V, както и да помогне на Honda HRC с потенциални бъдещи развития на новата машина. Най-доброто му време през деня дойде в 33-та обиколка от 37 следобед, като постигна 1:31,926 го постави на шесто място в последния ден.

Марк Маркес имаше още един натоварен ден в Мизано, докато завърши още обиколки на италианската писта. Маркес беше решен да се възползва максимално от цялото време на пистата, за да разбере от какво се нуждаят той и екипът на Honda HRC през следващите месеци при подготовката на новата машина. Той постигна най-добро време от 1:32.151, Маркес стана 10-и с малко над половин секунда от най-бързата обиколка на Алекс Еспаргаро.

Отборът на Repsol Honda вече се подготвя за Гран при на Америка в Остин, Тексас на 3 октомври.

 

 

Сподели