За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно средство категория А*.
* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4.двадесет и четири години – за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а)двадесет години – ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от не по-малко от две години;
За 2023 г. GL1800 Gold Wing ще се предлага в нова цветова схема Iridium Grey Metallic/Mat Pearl Morion Black, която включва червени детайли върху корпуса на двигателя. Оборудваният с DCT и въздушна възглавница GL1800 Gold Wing Tour ще включва два нови цвята за 2023 г., Graphite Black с кафяви капаци на двигателя и Beta Silver Metallic/Iridium Grey Metallic. Към тях се присъединява популярният цвят Pearl Glare White, който се пренася от 2022 г. Опцията Graphite Black ще се предлага също и с ръчна скоростна кутия. Допълнителна надстройка, фокусирана върху безопасността за 2023 г., за GL1800 Gold Wing идва под формата на нова система за следене на налягането в гумите (TPMS), интегрирана в 7-инчовия пълноцветен TFT дисплей. Налягането в гумите се показва като цифра в долната лява част на табло с ясна и ярка предупредителна светлина, ако налягането стане под оптималното.
От дебюта си през 1975 г. като GL1000, луксозният Gold Wing е признат за връх на мотоциклетизма, като машина с власт, изисканост, надеждност и комфорт, дори и за най-далечни дестинации. Легендата се прероди през 2018 г. с радикално олекотена маса, двоен носач на предното окачване, нов, боксеров 6-цилиндров двигател и опция за 7-степенна автоматична трансмисия DCT.
През 2021 г. бяха въведени редица подобрения в аудиосистемата и високоговорителите и допълнителен избор за цветовете. Статутът му на технологичен флагман е затвърден с авангардни функции, вариращи от 7-инчов TFT екран, навигация с жирокомпас, Apple CarPlay, Android Auto, дигитален екран, Smart Key, 4 режима на каране и помощ при стартиране по наклон. Всичко това се отнася и за луксозната версия Honda Gold Wing Tour.
GL1800 Gold Wing е олекотен с до 48 кг (в зависимост от версията) спрямо предишния модел. Двигателят и рамата са разработвани заедно, и осигуряват перфектна позиция на ездача въпреки намалените габарити на мотоциклета. Алуминиевата рама обхваща предната вилка, позволявайки двигателя да бъде изнесен напред, и предното колело да може да се движи нагоре/надолу във верикална равнина. Всичко това осигурява перфектен контрол и стабилност. Окачването се регулира по електронен път.
Двигателят има четири режима на работа: TOUR, SPORT, ECON и RAIN. Вие избирате сцеплението на задната гума (HSTC), работата на амортисьорите и двойната комбинирана спирачна система (D-CBS), старт/стоп системата, и системата, подпомагаща потеглянето при наклон (HSA).
Новата DCT 7-степенна от трето поколение се предлага и за двете версии.Тя е с плавен съединител, а превключването на скоростите и промяната на оборотите се настройват според темперамента и изискванията на водача. Разбира се, има и задна предавка.
Удоволствието от карането е още по-голямо: стилните и аеродинамични спойлери, с променени въздушни отвори за постигане на по-висока стабилност, с електрически регулируемо стъкло, а благодарение на изключително удобните седалки може да пътувате и до най-отдалечените дестинации. Нови са и smart key системата, Apple CarPlay и Bluetooth. Круиз контрол, 7-инчов TFT дисплей с 8 нива на яркост, еърбег.
Цена с вкл. ДДС
Цена с вкл. ДДС
Цена с вкл. ДДС
Проверете за аксесоари на www.bmeshop.bg