ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

С гордост представяме уникалния модел на Honda, съчетал удобството на скутера и неговото лесно управление с динамичните характеристики на мотоциклета. Изправената стойка на водача, възможностите за съхранение на багаж, както и опцията за автоматична трансмисия на второто поколение на Dual Clutch transmision на Honda се допълват от стабилното и динамично управление, нетипични за скутера. Резултатът е уникална машина, претворила мечтата на много мотоциклетисти, даваща възможност за екстремни усещания, адреналин и комфорт, съчетани с технологиите за сигурност и безопасност на Honda, както и максималното съответствие на всички съвременни екологични стандарти.

Ключовите думи, описващи този модел, са ‘забава’, ‘удобство’, ‘комфорт’ и ‘безопасност’, и то облечени в иновативния дизайн и инженеринг на Integra.

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно категория А*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години – за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години – ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;

LED светлини и LCD дисплей, съчетани с избираемия контрол на сцеплението на Honda (HSTC) правят новата Integra още по-примамлива. А от тази година вече има и версия, ограничена на 35kW, ориентирана към притежателите на категория A2, които след получаване на А категория могат бързо и лесно да конвертират своя мотоциклет в най-близкото дилърство на Honda

Още с появата си през 2012 Integra даде заявка за сериозна иновация, една абсолютно нова концепция, от което идва и наименованието на модела: New Concept (NC)

Общи характеристики

  • 21L литрово багажно под седалката, събиращо пълен шлем
  • LCD дисплей, който може да бъде персонализиран. 9 опции за смяна на цвета на дисплея, както и възможност за избор на цвят в зависимост от избраната предавка, смяна на оборотите, или режима на DCT
  • Предни и задни LED светлини
  • Ключ с вграден имобилайзер (HISS)

Цветове в производство

  • Candy Chromosphere Red
  • Matt Gunpowder Black Metallic
  • Matt Alpha Silver Metallic (Special Edition)
  • Matte Majestic Silver Metallic (Special Edition)

Двигател

  • Бързо и лесно конвертиране в 35kW A2 версия
  • Honda Selectable Torque Control (HSTC) от юли 2018
  • Възможност за изключване на HSTC
  • Работният диапазон е увеличен до 7,500rpm – с 900rpm повече от предишния модел

Новият 8 клапанов, двуцилиндров SOHC с течностно охлаждане двигател е с подобрени характеристики в ниските и средни обороти. Пиковата мощност от 40.3kW е при 6,250rpm, а максималния въртящ момент е 68Nm при 4,750rpm. От 2018 работните обороти са увеличени до 7,500rpm, което позволява оптималното използване на двигателя и при високи обороти.

За притежателите на свидетелство за управление A2 (за управление на мотоциклети с мощност до 35kW) е разработена версия на мотоциклета, която лесно може да бъде конвертирана в модел със стандартна мощност (и обратното – стандартен модел може да бъде ограничен до 35kW). Ограничението се извършва със смяна на стандартната дроселова клапа и препрограмиране на ECU. В повечето случаи ограничаването на пиковата мощност на двигателя не се отразява на основните параметри на мотоциклета – дори ускорението от 0-100m остава непроменено.

Двигателят е с диаметър и ход на буталата 80 x 77mm. Двата балансиращи вала „гасят“ вибрациите, и спомагат за оптималната работа на двигателя. Водната помпа получава задвижването си от коляновия вал, а единия балансиращ вал задвижва маслената помпа.

Двигателят на Integra отговаря на всички изисквания на EURO4, с емисии от 81g/km CO2 и разход на гориво от 28.6km/l (WMTC режим). Разположеният под седалката 14.1 литров резервоар осигурява преход от над 400km.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигател: Двуцилиндров, четиритактов, осем клапанов, SOHC, с течностно охлаждане
Работен обем: 745cc
Диаметър & Ход на буталото: 77mm x 80mm
Степен на сгъстяване: 10.7 : 1
Мощност: 40.3kW @ 6,250rpm (95/1/EC)
Въртяш момент: 68Nm @ 4,750rpm (95/1/EC)
Масло в двигателя: 4.1L
Запалване: Цифрово транзисторно компютърно програмирано с електронно изпреварване
CO2 емисии: 81g/km
Горивна система: PGM-FI програмируем електронен инжекцион
Резервоар гориво: 14.1 литра
Разход на гориво: 28.6km/l (WMTC режим, тестван в D-режим)
Стартер: Електрически
Акумулатор: 12V/11.2AH
Електронно контролиран ACG стартер/генератор: 448W/5000rpm
Съединител: Мокър хидравличен двоен
Трансмисия: 6-степенна Dual Clutch Transmission
Крайна предавка: Верига
Рама: Стоманена, тръбна, диамант
Габарити (L´W´H): 2215mm x 810mm x 1440mm
Междуосие: 1525mm
Кастър ъгъл: 27°
Ход: 110mm
Височина на седалката: 790mm
Клиърънс: 135mm
Тегло: 238kg

ОКАЧВАНЕ

Предно окачване: 41mm телескопична вилка, 120mm ход
Задно: Моно амортисьор, Pro-Link, 120mm ход

ГУМИ

Джанти: Многоспицови, алуминиеви
Предна джанта: 17M/C x MT3.50
Задна джанта: 17M/C x MT4.50
Предна гума: 120/70-ZR17M/C (58W)
Задна гума: 160/60-ZR17M/C (69W)

СПИРАЧНА СИСТЕМА

Спирачна система: Двуканален ABS
Предна спирачка: 320mm единичен вълнообразен хидравличен диск с двубутален синтериран спирачен апарат
Задна спирачка: 240mm единичен вълнообразен хидравличен диск
Табло: Дигитални скоростомер и километраж, часовник, нивомер гориво, два трип-метъра, индикатор за предавката. Моментен и среден разход на гориво, индикатор за опасно висока температура на охлаждащата течност

СИСТМА ЗА СИГУРНОСТ

HISS: Honda Ignition Security System
Предни светлини: LED
Задни светлини: LED

ЦЕНА

18 999 лв.

Цена с вкл. ДДС

ГАРАНЦИЯ

2 години

Аксесоари

Фотогалерия

X