Затаете дъх…

ИДВА НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ!

Открийте точно Вашия мотоциклет!

GL1800 Gold Wing 2018

Новият GL1800 Gold Wing отбелязва европейската си премиера на изложението EICMA 2017. Вече 40 години моделът е синоним на на комфорт при продължително пътуване, лукс и качество. Актуалното му издание е с нов по-отчетлив дизайн, по-ниска маса и по-компактен. Внушителният му боксеров 6-цилиндров двигател с 4 клапана на цилиндър е с четири режима на управление, с електронната система за подаване на газта Throttle By Wire, HSTC (степени на чувствителност на тракшън контрола) и системата за потегляне под наклон Hill Start Assist. Новото шаси е с алуминиева двойна тръбна рама.

Gold Wing остава единственият в света мотоциклет, предлагащ въздушна възглавница като опция и първият, който стандартно е съвместим с Apple CarPlay. Напълно нова е трансмисията DCT, разработка на Honda от трето поколение със 7 предавки.

CB1000R, CB300R и CB125R

Налагат нов стил в категорията „нейкед“

CB1000R оглавява триото от нейкед машини с уникалния си дизайн, разработен по темата ‘Neo Sports Café’. Новият стил е съвременен и минималистичен, като смесва спортния облик на „голите“ мотоциклети с вдъхновението от „кафе рейсърите“, и резултатът от това е повече от вдъхновяващ. Това, че всяка негова част сама по себе си е внимателно обмислена от гледна точка на естетиката, по никакъв начин не накърнява техническите достойнства и показателите на CB1000R, дори напротив.

Той е с 12 кг по-лек от предишното поколение и е с 15 кВт по-мощен от него, което е равносилно на подобрение от 20% на съотношението между мощност и маса. Многобройните режими на управление с различни комбинации от мощност, моторна спирачка и възможността за избор на степента на чувствителност на тракшън контрола чрез Honda Selectable Torque Control извеждат на нова висота системата Throttle By Wire.

Към този нов дизайн се придържат и две машини, разработени за начинаещи мотоциклетисти. CB300R и CB125R са създадени за да носят наслада от „ездата“ и за това спомагат олекотените им конструкции. Освен това се отличават и с изключителни спецификации като 41-милиметровите USD вилки, регулируемо задно окачване, спирачки с радиални 4-бутални апарати и редица други характеристики, типични по-скоро за далеч по-големи машини като LCD инструментален дисплей, LED светлини и ABS система, базирана на инерционния измервателен блок (IMU).

Концептуални версии на две малки машини с голяма история

Наред с новите модели на щанда си в Милано Honda представя две носталгични концепции – и двете с оригиналната крилата емблема на марката. Прототипът Monkey 125 е оборудван и с LED светлини, Smart Key, USD (upsidedown) вилки и дигитални уреди, а концепцията Super Cub 125C е нов прочит на едноименната вечна класика, след като през последния месец продадените от нея за 59-годишната й история бройки достигнаха до историческите 100 млн. единици.

Monkey 125

Физическата концепция е много близка до патентните чертежи на Honda, с два тона сиво и сребърно тяло, както и с флуорисциращи светлини. Monkey 125 използва същата рама и двигател като MSX125, а мощността му е 10 к.с. Колелата, спирачките и предното окачване също е като на MSX. Подрамата е заменена с тръбен елемент, който поддържа единичната седалка на Monkey. Двата задни амортисьора заместват единичния, който има оригиналната. Използва тръбно рамо, същото като при оригиналният Monkey.

След като Monkey 125 е базиран на MSX, той е много по-голям от оригиналния Z50 monkey, който се продава още в Япония. Z50 е с дължина 1365 мм, междуосие от 895 мм и 8-инчови колела, докато MSX е с дължина 1760 мм, 1010 мм междуосие и 12-инчови колела. Monkey 125 използва гумите Maxxis Tortuga.

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018

Просто карай напред! Без притеснения, без ограничения. Освободи своята страст към приключенията…..

Когато си с мотоциклет ти усещаш свободата по непознат за автомобилистите начин. Отдаваш се напълно на адреналина, и на позитивните емоции. С новата Africa Twin Adventure Sports можеш да достигнеш и до най-отдалечените, екзотични и красиви места на Земята – на две колела и с една мечта!

И преди, и сега тайната на успехите е в перфектния баланс между тегло и мощност. Резултатът е мотоциклет, който може да бъде каран всекидневно в трафика, да бъде използван за туристически обиколки, както и за незабравими офроуд приключения.

За 2018 Honda е подготвила една нова Africa Twin Adventure Sports, създадена за още по-екстремни преживявания.

Mr K. Morita, Large Project Leader (LPL) 18YM Africa Twin Adventure Sports: „CRF1000L Africa Twin отговори максимално на проекта ‘Go Anywhere’. През изминалите 2 години тестваните мотоциклети изминаха милиони километри, и нашия технически отдел събра и обработи огромна по обем информация. И за това през 2018 ще представим новата Africa Twin Adventure Sport, която ще надмине вашите очаквания”
Africa Twin Adventure Sports е по-висок от предшественика си, с по-широка, удобна седалка, и с по-изправена позиция на водача. Спойлерите и ветроупорното стъкло осигуряват по-добра защита на водача, а по-големия и усилен протектор на картера, както и ролбарите пазят мотоциклета. Новият резервоар поема 5.4 литра гориво в повече,с което увеличава автономността до 500km. Ръкохватките с подгрев, изводът за зареждане 12V и др. дребни екстри създават комфорт и удобство.
Мотоциклетът е с нова, оптимизирана кутия на въздушния филтър, с олекотения балансиращ вал, системата за подаване на газ Throttle By Wire (TBW) с три режима, и с контрола на сцеплението Honda Selectable Torque Control (HSTC) .

Уникалната автоматична скоростна кутия с двоен съединител DCT (Dual Clutch Transmission) дава възможност и за механична смяна на предавките. Освен познатия механичен, директен автоматичен, и три спортни автоматични режима има възможност и за по-добър контрол на офроуд приключенията с G бутона. При неговото натискане независимо от режима, в който сте вие получавате контрол над съединителя и възможност за по „директно” управление.

Задните мигачи са с функция „Emergency Stop Signal”. При скорост от над 53 км/ч, и натискане на някоя от спирачките, и намаляване с над 6,0 м/s2 се включват аварийните светлини, с което предупреждаваме другите участници в движението. При мокро време и задействане на ABS времето за реакция се скъсява, и реагира при намаляване с 2.5m/s2. Изключват се автоматично: вместо с обикновен таймер сравнявайки скоростите на предното и на задното колело, и изчисляват кога да дезактивира системата.

Докато Africa Twin 2017 предлагаше 3 режима на HSTC, плюс OFF, 2018 е със 7 режима – от режим 1 за агресивна офроуд експлоатация с максимално сцепление до режим 7 за мокри и хлъзгави гладки настилки. Има възможност и за пълното изключване на HSTC.

Новата DCT за Africa Twin е разработена специално за работа в по-тежките условия на оф-роуда. Благодарение на G-превключвателя на таблото може да променяте сцеплението на задната гума, и да осъществявате по-голям контрол благодарение на възможността за промяната на приплъзването на съединителя при смяната на предавките.  Превключването на скоростите отчита и промяната на наклона (степен на стръмност при изкачване/слизане) за оптимален контрол

X-ADV

Още по-подговен за офроуд екшън

След като щурмува успешно пазара през 2017 г., отбелязвайки близо 10 000 продажби още през първите осем месеца, мотоциклетът SUV на Honda, съчетал в себе си удобството на скутера с динамиката на „адвенчър“ гамата, е още по-подготвен за офроуд приключения през 2018 г. Добавена е система HSTC за още по-директна смяна на предавките. В гамата влиза и нова версия с мощност 35 кВт, която определено ще зарадва водачите с категория A2.

NC750X, NC750S и Integra

През 2018 г. новите NC750X, NC750S и Integra ще бъде достъпни и за притежателите на свидетелство за управление категория A2 благодарение на въвеждането на версии с мощност от 35 кВт. И при трите лимитът на оборотите е вдигнат с 900 пункта до 7500, за да се извлича максимумът от двигателя във високата зона на оборотите. Допълнително NC750X и Integra вече са оборудвани с фирмената система HSTC.

X