НАЙ-ЖЕЛАНИТЕ МОДЕЛИ

Открийте точно Вашия мотоциклет!

GL1800 Gold Wing

Вече 40 години GL1800 Gold Wing е синоним на на комфорт при продължително пътуване, лукс и качество. Актуалното му издание е с нов по-отчетлив дизайн, по-ниска маса и по-компактен. Внушителният му боксеров 6-цилиндров двигател с 4 клапана на цилиндър е с четири режима на управление, с електронната система за подаване на газта Throttle By Wire, HSTC (степени на чувствителност на тракшън контрола) и системата за потегляне под наклон Hill Start Assist. Новото шаси е с алуминиева двойна тръбна рама.

Gold Wing остава единственият в света мотоциклет, предлагащ въздушна възглавница като опция и първият, който стандартно е съвместим с Apple CarPlay. Напълно нова е трансмисията DCT, разработка на Honda от трето поколение със 7 предавки.

CB1000R, CB300R и CB125R

Трендовете в категорията naked

CB1000R оглавява триото от нейкед машини с уникалния си дизайн, разработен по темата ‘Neo Sports Café’. Новият стил е съвременен и минималистичен, като смесва спортния облик на „голите“ мотоциклети с вдъхновението от „кафе рейсърите“, и резултатът от това е повече от вдъхновяващ. Това, че всяка негова част сама по себе си е внимателно обмислена от гледна точка на естетиката, по никакъв начин не накърнява техническите достойнства и показателите на CB1000R, дори напротив.

Той е с 12 кг по-лек от предишното поколение и е с 15 кВт по-мощен от него, което е равносилно на подобрение от 20% на съотношението между мощност и маса. Многобройните режими на управление с различни комбинации от мощност, моторна спирачка и възможността за избор на степента на чувствителност на тракшън контрола чрез Honda Selectable Torque Control извеждат на нова висота системата Throttle By Wire.

Към този нов дизайн се придържат и една машина, разработена за начинаещи мотоциклетисти. CB125R са създадени за да носят наслада от „ездата“ и за това спомагат олекотените им конструкции. Освен това се отличават и с изключителни спецификации като 41-милиметровите USD вилки, регулируемо задно окачване, спирачки с радиални 4-бутални апарати и редица други характеристики, типични по-скоро за далеч по-големи машини като LCD инструментален дисплей, LED светлини и ABS система, базирана на инерционния измервателен блок (IMU).

Две малки машини с голяма история

Monkey 125 е оборудван и с LED светлини, Smart Key, USD (upsidedown) вилки и дигитални уреди, а Super Cub 125C е нов прочит на едноименната вечна класика, след като през последния месец продадените от нея за 59-годишната й история бройки достигнаха до историческите 100 млн. единици.

Monkey 125 – близък до оригинала

Monkey 125 използва същата рама и двигател като MSX125, а мощността му е 10 к.с. Колелата, спирачките и предното окачване също е като на MSX. Подрамата е заменена с тръбен елемент, който поддържа единичната седалка на Monkey. Двата задни амортисьора заместват единичния, който има оригиналната. Използва тръбно рамо, същото като при оригиналният Monkey.

След като Monkey 125 е базиран на MSX, той е много по-голям от оригиналния Z50 monkey, който се продава още в Япония. Z50 е с дължина 1365 мм, междуосие от 895 мм и 8-инчови колела, докато MSX е с дължина 1760 мм, 1010 мм междуосие и 12-инчови колела. Monkey 125 използва гумите Maxxis Tortuga.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 

Просто карай напред! Без притеснения, без ограничения. Освободи своята страст към приключенията…..

Когато си с мотоциклет ти усещаш свободата по непознат за автомобилистите начин. Отдаваш се напълно на адреналина, и на позитивните емоции. С новата Africa Twin Adventure Sports можеш да достигнеш и до най-отдалечените, екзотични и красиви места на Земята – на две колела и с една мечта!

За оптимална работа на окачването отпред и отзад Africa Twin Adventure Sports се предлага с Showa EERA ™ като опция. Четири режима на твърдост по подразбиране – SOFT, MID, HARD и OFF-ROAD – покриват всеки тип ситуация при каране,  има и USER режим за лична настройка. Твърдостта  на задната пружина също може да се регулира, в спряло положение.

Двигателят произвежда 7% повече върхова мощност и 6% повече върхов въртящ момент.

Съвместим е и с EURO5

Рамката е изцяло ревизирана и сега разполага с алуминиева подрамка с болтове. Шарнирът също е алуминиев и е базиран на CRF450R. Новата  Африка Twin е оборудвана с Inertial Measurement Unit (IMU) контролиращ не само 7-степенния HSTC, но и 3-степения  Wheelie Control, Cornering ABS (с офроуд настройка),Rear Lift Control и  DCT cornering detection. Допълнителен OFF-ROAD режим също се присъединява към режимите за каране по подразбиране URBAN, TOUR и GRAVEL.

За по-добър контрол, позицията за каране разполага с по-тясна седалка и по-високо поставени кормило. Цветен Multi information display (MID) 6,5-инчов TFT сензорен екран, предлага пълно взаимодействие със системите на машината, плюс Apple CarPlay® и Bluetooth. Двойните LED дневни светлини (DRL) подобряват безопасността и видимостта.Мотора вече е с круиз контрол като стандар.

X-ADV

Душа на SUV в тялото на мотоциклет

След като щурмува успешно пазара през 2017 г., отбелязвайки близо 10 000 продажби още през първите осем месеца, мотоциклетът SUV X-ADV на Honda, съчетал в себе си удобството на скутера с динамиката на „адвенчър“ гамата, е още по-подготвен за офроуд приключения през 2018 г. Добавена е система HSTC за още по-директна смяна на предавките. В гамата влиза и нова версия с мощност 35 кВт, която определено ще зарадва водачите с категория A2.

NC750X, NC750S и Integra

Новите NC750X, NC750S и Integra са достъпни и за притежателите на свидетелство за управление категория A2 благодарение на въвеждането на версии с мощност от 35 кВт. И при трите лимитът на оборотите е вдигнат с 900 пункта до 7500, за да се извлича максимумът от двигателя във високата зона на оборотите. Допълнително NC750X и Integra вече са оборудвани с фирмената система HSTC.

CB 500F ABS 

CB500F, част от новата фамилия, включваща суперспортния CBR500R и приключенския CB500X. Новият модел е компактен, енергичен и пъргав и е идеален за мотоциклетистите, които досега са карали 125 куб. см, но вече имат категория А2.

Агресивно тяло, с което изглежда по-мускулест и с по-клиновидна форма. Подобрените ръкохватки дават по-добро усещане при езда, е новите LCD инструменти разполагат с функция Shift Up и Gear Position. Индикаторите вече са LED, за да съответстват на останалата част от осветлението.

Целта на развитието през 2019 г. беше двигателят да има по-бързо ускорение чрез увеличаване на мощността и въртящия момент от нисък до среден оборотен диапазон от 3000 до 7000 об/мин. Подобрението от 4% идва чрез променено време на отваряне на клапаните при „близко“ синхронизиране с 5°, а повдигането се увеличава с 0,3 мм до 7,8 мм.

X