ОЧАКВАЙТЕ СКОРО

Открийте точно Вашия мотоциклет!

Седем нови модела през 2021!

Пролетта на 2021 година ни очаква прекрасно време за езда със седемте нови вълнуващи модели на Honda. Модернизацията обхваща всички категории:

  • Всички модели отговарят на стандарта EURO5
  • Актуализацията на седем нови модела обхваща комютерите, приключенската гама и роудстърите
  • Флагманът нейкид Neo Sports Café, CB1000R – с нови стил и технологии
  • Стабилният Neo Sports Café – CB125R е с увеличени мощност и въртящ момент на новия двигател, а също е и първият 125-кубиков мотоциклет с предна вилка ‘Big Piston’ на Showa
  • Две машини – „двуколесният SUV“ XADV и универсалният NC750X получават актуализация на двигател, шаси, стил и технологии
  • Семейство Forza става още по-голямо – от 125 до 750 кубика
  • Honda Smartphone Voice Control на CB1000RNC750X и XADV
  • Промени в мястото за краката и седалките на скутерите – новия SH350 и подобрените SH Mode и PCX125

Новите голи крале на пътя

Гамата Neo Sports Café внесе свежа идентичност в голата (нейкид) фамилия мотоциклети на Honda през 2017 г. Тя дойде с уникална комбинация от café racer стил и перспективен ултра-минималистичен външен вид.След вече обявените подобрения за CB650R в средна категория, още два мотора от семейството са значително променени за 2021 г.

Флагманът на гамата Neo Sports Café, CB1000R, се отличава с нов, още по-минималистичен и устремен напред дизайн. Характерният за мотоциклета кръгъл фар, монтиран вече в рамка с формата на сълза, е наклонен назад. От него погледът се насочва назад, покрай по-малките странични капаци към преработената и повдигната нагоре, наклонена подрамка. Специфичните и забележителни нови колела със седем спици подчертават спортната естетика на модела. Четирицилиндровият редови двигател на CBR1000RR Fireblade осигурява по-плавна доставка на мощност и по-бърза реакция благодарение на преработените настройки за впръскване на гориво. CB1000R e с Honda Smartphone Voice Control.

През 2021 г. CB125R се сдобива с нов двигател с 4 клапана с течно охлаждане. Той осигурява максималните 11 кВт за мотористи от категория А1. Моторът е с увеличен с 1,2 Нм въртящ момент. За първи път в света на 125-кубиков мотоциклет са монтирани вилки „Separate Function front fork Big Piston“ (SFF-BP) USD на Showa като част от стандартното оборудване. Допълненията при най-високо ниво на обзавеждане са LED светлини, LCD дисплей и ABS система, работеща чрез IMU. Спирачките са с 296-милиметров плаващ преден диск, държан от радиално монтиран 4-бутален апарат.

Градските легенди на Honda

Актуализация и в гамата за всекидневни пътувания (комютери)

Широката гама от икономични, екологични и технологично усъвършенствани скутери и малки мотоциклети на Honda вижда, че стилни спортни / GT „sit-in“ скутери като Forza 350 и Forza 125 се нареждат редом с популярните „step-through“ модели от семейството на SH, с фокусирания върху забавлението MSX125 Grom, суперикономичния CB125F и многогодишния хит PCX125.

Напълно нов флагман се присъединява към гамата в лицето на Forza 750, наред с новата Forza 350 и подобрена версия на популярната от много години насам Forza 125.

SH350i

Нов по-мощен двигател 350 куб. см eSP+ в скутера SH350i, който замества SH300i в челото на гамата SH.

 

В допълнение към увеличения обем са подобренията както на входящия въздушен поток, така и на охлаждането. Те носят още по-рязко ускорение и водеща в класа мощност. SH350i разполага и с нов LCD дисплей и нови мускулести дизайнерски линии. Сигналите за аварийно спиране и USB порт за зареждане на електронни устройства вече са добавени към Honda Smart Key и Honda Selectable Torque Control за допълнително подобряване на безопасността и практичността. 

Приключения за всички пътища

След новите цветови схеми, обявени по-рано тази година за CB500X и CRF1100L Africa Twin, другите две машини на Honda от десетте най-продавани „on-off“ мотоциклети – NC750X и X-ADV – получават изчерпателни актуализации за 2021 г.

NC750X

Универсалният  боец се радва на подобрения в двигателя, шасито, стила и практичността. Пиковата мощност на 750-кубиковия двигател е повишена до 43 кВт, допълнено е увеличен с 600 об/мин до червената линия и диапазонът на оборотите. Моделът олеква с 6 кг и е с по-къси първи три предавки за по-спортно усещане. Три режима за каране по подразбиране (и един програмиран от потребителя) работят чрез Throttle by Wire. NC750X е още по-практичен – събира 23 литра багаж, сдобива се с пълноцветен LCD инструментален панел, USB порт и 30 мм по-ниска седалка. Икономията на гориво остава атрактивно ниска – 3,5 л/100 км.

X-ADV – Душа на SUV в тялото на мотоциклет

За 2021 г. X-ADV получава основни подобрения в двигателя и шасито, съчетани с по-остър нов външен вид и нови технологии. За по-спортно каране мощността е увеличена с 3 кВт до 43 кВт, оптимизирани са предавателните числа, преработена е рамката. Намалено е теглото с 3 кг, разполага и с нови режими на езда. Те работят чрез Throttle by Wire и усъвършенстваната трансмисия DCT и настройките на Honda Selectable Torque Control. Мотоциклетът разполага с нови двойни LED дневни светлини. Новото ветрово стъкло осигурява по-добрата защита от атмосферни влияния, в оборудването е добавена и 1,2-литрова кутия за ръкавици, както и по-голямо отделение за съхранение под седалката (22 л). Сега то разполага и с USB порт за зареждане. X-ADV ще включва и новата система за гласов контрол на смартфон (Honda Smartphone Voice Control) като част от стандартното си оборудване.

Още по-голям Rebel 

След като се нареди сред най-продованите мотоциклети за 2019 г. CMX500 Rebel се сдоби с по-голям брат: CMX1100.  Новият байк в къстъм стил е еднакво готов за спокойно пътуване и за вълнуващ „взрив“, когато стъпи на път със завои. 1100-кубиковият му двигател с въртящ момент 99 Нм и мощност 70 кВт е съчетан с висококачествено окачване и яки спирачки. Нововъдения в гамата на Rebel са 4-те режима на каране, 3-степенен Honda Selectable Torque Control, Wheelie Control и опцията за автоматична DCT трансмисия с двоен съединител.

21YM CMX1100 REBEL

CRF300L и версия Rally за всички пътища

На сцената излизат новият CRF300L и версията му CRF300 RALLY. Мотоциклетът е по-лек, по-мощен и с множество подобрения в детайлите.  CRF300L има двигател с по-голям обем, ревизиран въздухозаборник, синхронизация на всмукателните тръби и изпускателна система, които извличат повече върхова мощност и значително по-силен въртящ момент в обхвата на оборотите. Обемът на новия двигател е увеличен от 250 на 286 куб. см. Така CRF300L произвежда 10% повече макс. мощност – 20,1 кВт @ 8500 об/мин и 18% повече въртящ момент – 26,6 Нм @ 6500 об./мин. За 2021 г. и има ясен и видим LCD дисплей с нови инструменти. Собственото тегло е намалено с 4 кг и за двете версии.

X