ОЧАКВАЙТЕ СКОРО

Открийте точно Вашия мотоциклет!

Новостите, които идват слeд дебюта си в Милано

Пролетта на 2022 година ни очаква прекрасно време за езда с напълно актуализираната гама на Honda. След дълга поредица от значими модели, представени през 2021 година, сред които Super Cub, Monkey, CB500F, CB500X, CBR500R и NT1100, на изложението EICMA имаше още изненади. Очаквайте ги поетапно и в България!

  • Новите CBR1000RR-R Fireblade, Fireblade SP и лимитираната серия Fireblade SP 30th Anniversary отбелязват три десетилетия на предизвикателство
  • Изцяло новият средноразмерен скутер ADV350 съчетава здрав дизайн в X-ADV със списък от топ спецификации
  • NT1100 прави дебют на шоуто, като предлага комфорт, практичност и приятно пътуване на дълги разстояния
  • Завръщането на Hornet e потвърдено

Освен това – нови цветове за SH125i, X-ADV, Forza 125, Forza 350, CB650R, CBR650R, CMX500 Rebel, CMX1100 Rebel, Gold Wing и Gold Wing ‘Tour’

Крале на пистата и пътя

Флагманът в гамата за EICMA на Honda е новият CBR1000RR-R Fireblade, допълнен от Fireblade SP и Fireblade SP 30th Anniversary. За да отпразнуваме оригиналния, новаторски Fireblade и 30 години непрекъснати предизвикателства от представянето на машината през 1992 г., през 2022 г. ще бъде налична зашеметяваща версия на Fireblade SP, посветена на 30-тата годишнина на модела. Трицветната му цветова схема отдава почит на оригинала, с ултрамодерното усещане на оформлението на мотора от 2020 г., слято с елементи в стил „brushstroke“ на машината от 1992 г.

Fireblade SP също ще се предлага в две стандартни цветове опции – Grand Prix Red и Matte Pearl Morion Black. И двете вече със златни джанти, докато самият Fireblade носи актуализирана цветова схема Grand Prix Red с изпъкнали бели табла с номера на предния обтекател.

Техническите промените са в редовия 4-цилиндров двигател 160 кВт, като се фокусът е върху подобряване на ускорението и поведението в средата на завоя. Honda Selectable Torque Control (HSTC – избираемият контрол на въртящия момент) е оптимизиран за рафинирано управление на сцеплението на задните гуми с принос от пилотите на HRC, а усещането за газта е още по-усъвършенствано.

Нови материал и покритие на повърхността за буталата на предните спирачни апарати Nissin на Fireblade подобряват ефективността и последователността в състезателни условия. Интелигентното електронно управление Öhlins Smart Electronic Control (SE-C) и оборудването Brembo на Fireblade SP продължават да предлагат окачване и спиране с най-висок клас, заедно с наскоро оптимизирания quick shifter.

Super Cub

Monkey

Свежи градски легенди

Honda C125 Super Cub и Monkey 125 се завръщат в европейската гама на Honda

Два от най-емблематичните модела на Honda ще продължават да будят радост и усмивки по лицата на хората през 2022 г. Honda Super Cub, най-продаваното моторно превозно средство на планетата с над 100 милиона реализирани бройки на световния пазар от 1958 г. насам, сега се възползва от нов, по-мощен SOHC двигател с въздушно охлаждане. Той дава изключителна икономия на гориво от 1,5 л / 100 км (WMTC режим). Повратливият и маневрен Super Cub се чувства напълно у дома си на оживените градски улици. Машината стандартно е обзаведена с допълнителна седалка и задни стъпенки и пълно LED осветление.

Освен Super Cub в европейската гама на Honda от 2022 г. се завръща и симпатичният Monkey. След популярното си въвеждане през 2018 г. като полезен и забавен мотоциклет, напълно подходящ за живота през 21-ви век, Monkey сега е с нов двигател. Той отговаря на нормата EURO5, разполага с върхова мощност от 6,9 кВт и 11 Нм въртящ момент и се предлага отлична икономия на гориво от 1,5 л на 100 км. Към потенциалния пробег от над 370 км с едно зареждане на 5,6-литровия резервоар е добавена и по-голяма 5-степенна скоростна кутия, която ще направи по-дългите пътувания по-приятни.

Още по яки цветове

Тази година SuperCub е още по-стилен благодарение на напълно новата цветова схема Mat Axis Grey Metallic, която в духа на традициите на модела е допълнена с класически червени седалки като реверанс към оригинала от 1958 г.

Monkey влиза с чаровната си усмивка в 2022 г. с класическите цветови схеми Banana Yellow и Pearl Nebula Red, към които се присъединява и напълно новият Pearl Glittering Blue. Той подчертава забавния имидж на започналия своето житейско пътешествие през 1961 г. Monkey.Ключова част от успеха на Monkey е лекото и приятно управление, осигурено от комбинацията от стоманена рамка, елегантни 12-инчови „блок“ гуми и висококачествени USD вилки. Качеството на каране е подобрено допълнително с нови двустепенни двойни амортисьори отзад, предназначени за по-добро справяне с по-неравните пътни настилки.

Нова Touring ера

На мотоциклетния пазар доскоро липсваше туристическа машина с богат списък от опции и спортно поведение, мотоциклет, който се справя ефективно и с лекота във всекидневието, но е готов и за предизвикателството на продължителено каране. NT1100 заимства сърцето на легендата CRF1100L Africa Twin, за да предложи комфортно, пъргаво и приятно поведение. 5-степено регулируемо във височина и по ъгъл ветрово стъкло с горни и долни дефлектори осигурява отлична аеродинамична ефективност при високи скорости, съчетана с изключителна защита от атмосферни влияния. Aвтопилотът, страничните куфари и отопляемите ръкохватки са част от стандартното оборудване.

Gold Wing с нова премяна

Магнетичният Gold Wing идва в новия цвят Mat Jeans Blue Metallic за 2022 г., докато версията ‘Tour’, топ машината в гамата Gold Wing, има две нови цветови опции – Glint Wave Blue Metallic и Pearl Glare White.

Широката и дебела седалка на NT1100 с височина 820 мм гарантира комфорт за двама
22YM HONDA ADV350

Малкото братче на X-ADV

Смятаният за първия „SUV на две колела“ X-ADV има три нови цвята за 2022 г.: Mat Ballistic Black Metallic, Mat Iridium Gray Metallic и Harvest Beige. Но голямата новина е появата на неговото 350-кубиково братче – ADV 350.
Новият ADV350, произведен във фабриката на Honda в Атеса в Италия, смесва изтънчеността на първокласния скутер със способността да се справя с най-грубия асфалт и се предлага опакован в приключенски стил.

Уникалният външен вид върви ръка за ръка с оптимална практичност и отличните характеристики. Има място за съхранение под седалката за две фулфейс каски, плюс USB порт в жабката и удобството на работа със Smart Key. Ветровото стъкло е регулируемо по височина, а LCD арматурното табло също интегрира системата за гласово управление на смартфона Honda. Системата Honda Selectable Torque Control (HSTC) е включена в стандартното оборудване.

Звездно 500-кубиково трио

Изключително популярните три мотоциклета – CB500F, CBR500R и CB500X на Honda получиха подобрения на двигателя и шасито за моделите за 2022 т. Наследени от четирицилиндровите CB650R и CBR650R в средна категория, новите 41-милиметрови вилки Showa SFF-BP USD са акцентите на новата настройка на предницата и осигуряват подобрено управление и качество на каране. Те вече са съчетани с по-леки алуминиеви джанти с Y спици на CB500F и CBR500R, комплектовани с нови двойни вълнообразни предни дискове 296 мм и радиално монтирани апарати Nissin.

И още приключения

Повече от три десетилетия след първото си лансиране в Европа името Honda Africa Twin е синоним на историята и приключенията. За 2022 моделна година мотоциклетът и неговата приключенска версия CRF1100L Africa Twin Adventure Sports се сдобиват с практични подобрения, по-фини настройки на автоматичната трансмисия с два съединителя (DCT) и нов още по-атрактивен облик.

И двете версии са с подобрени практични характеристики за всекидневието. CRF1100L Africa Twin вече стандартно ще бъде оборудван с нова алуминиева рамка за багаж, а CRF1100L Africa Twin Adventure Sports е със 110 мм по-ниско ветрово стъкло с пет степени на регулиране, което подобрява видимостта и предпазва безкомпромисно от несгодите на времето.

Автоматичната трансмисия DCT е усъвършенствана с нови, по-фини настройки

За неотъпкани пътеки

Новите CRF250R и CRF250RX са по-силни от всякога. Те са с шампионското шаси на MXGP модела за 2022 г. CRF450R. Имат развитие на цилиндровите глави на двигателите си за значително увеличаване на въртящия момент при ниски обороти. Новите радиатори подобряват ефективността, съединителят вече разполага с 9 диска, докато подсилената скоростна кутия е с променени съотношения. Окачването на Showa е пренастроено преминаване през неравностите, а за CRF250RX предпазителите на кокалчетата на ръцете вече са стандартни.

Класът MX2 е характерен с безмилостна битка при четвъртлитровите мотоциклети. А с двата си 250-кубикови модела Honda излиза с достойни оръжия за борбата.

X