През 2013 г. Honda пусна CB1100, първо в Япония, а след това и в Европа и успя да отговори на огромното търсене на модела, който запази традиционния стил с въздушно охлаждане на 4-цилиндровия двигател на CB, връх на инженерната изработка.
За 2017 г. ще има две версии на CB1100 – заедно с новия CB1100 RS се появява и CB1100 EX. Моторите ще се произвеждат в Япония, в завода в Кумамото. Ретро стилът е съчетан с няколко нови изпълнения в CB1100 EX, но остава типичен байк от гамата CB1100. Honda доставя шаси с изключителна изработка и с уникална геометрия. Вилката Showa Dual 43 мм е на две части, а отзад е с два амортисьора, далеч от резервоара. Има 18-инчови лети алуминиеви джанти и двойно радиално монтирани 4-бутални спирачни апарати. Двигателят работи отлично, благодарение на ревизираните всмукателни и изпускателни системи. Съединителят е приплъзващ.
За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозносредство категория А*.
* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години – за управление на моторно превозно средство от категория А, или: а)двадесет години – ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от не по-малко от две години;
Цена с вкл. ДДС