ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

Най-обичаният sports-naked модел на Honda: CB1000R е възроден, и от 2018 ще може да бъде закупен от феновете на модерния минималистичен стил на кафе-рейсърите. Мощността на реновирания четири цилиндров двигател е увеличена с 15kW, с подобрен въртящ момент и електронно подаване на газта. Работните режими дават възможност на избор на мощност, моторна спирачка и контрол на въртящия момент. Новата рама, Showa окачване и високоефективната спирачна система постигат впечатляващ резултат. Версията “CB1000R+” е с широка гама фабрично монтирани аксесоари.

Съвременните мотоциклети се развиват заедно с новите технологии, дизайн, и очакванията на феновете. Важно е какво ти дават, как изглеждат, и разбира се: как те карат да се чувстваш! Конструкторите и дизайнерите на Honda никога не са се страхували от експериментите и от предизвикателствата, от иновациите и от авангардните решения. И резултатът на тези общи усилия е пред вас: новият CB1000R.

CB1000R ви разграничава от скучната и сива потребителска маса, отправя нови предизвикателства и създава стандарти. Мотоциклет, различен от всичко създадено до сега: Sport Naked-Streetfighter. Ретро-индустриален минимализъм, комбинацията от ‘RR’ и  ‘Neo Sports Café’. Резултатът е уникална идентичност, перфектно дозирана комбинация от Sport Naked и Café Racer: компактен, мускулест, класически, високотехнологичен, емоционален и стилен!

Освен увеличената с 16% мощност на двигателя при 10,000rpm, и 5% имаме и увеличаване на въртящия момент при работа на средни обороти, по-„къси” предавки на скоростите с 4%, както и по-добро ускорение. Впечатляващото е, че при управление на първите три предавки , при скорост до 130km/h CB1000R набира по-добре и от CBR1000RR. Новият плъзгащ съединител дава допълнителна увереност и контрол над машината.

“Ние от Honda сме устремени към нови хоризонти, покоряване на нови върхове, и приемане на нови предизвикателства. Новият CB1000R е световно постижение, и е насочено към клиентите, които не се интересуват само от това, колко бърз е дадения мотоциклет. Освен чист адреналин предлагаме страст и емоции,незабравими преживявания с всеки един километър, изминат от вашия  CB1000R. Удоволствието е несравнимо: да събираш овациите когато го караш в града или сред природата, когато го показваш на приятели, дори и когато просто си го държиш в гаража!”

~ Mr S. Uchida, Large Project Leader (LPL) 18YM CB1000R

Електронното подаване на газ ( Throttle By Wire  – TBW) е с три предварително настроени режима плюс персонализираните USER настройки. Мощност (Power  – P), моторна спирачка (Engine Brake – EB) и избираем контрол на сцеплението и на въртящия момент (Honda Selectable Torque Control  – HSTC) се комбинират и адаптират, осигурявайки перфектното управление и контрол, в зависимост от уменията и опита на водача, пътните и атмосферни условия. Режимите на двигателя дават възможност за пълен комфорт, сигурност и надеждност.

RAIN (дъжд) режим: минимална мощност на двигателя Р, средна моторна спирачка EB, и максимално сцепление HSTC. По-ниските нива на мощност и въртящ момент са фокусирани на първите три предавки.

STANDARD (стандартен) режим: средни настройки на P, HSTC и EB. По-малка мощност при първа и втора предавка, със стойности, близки до режим SPORT, но с намален въртящ момент и подаване на газ. Минимално приплъзване на задната гума, не допуска предната гума да се „отлепи” от пътната настилка.

SPORT висока Р и ниски EB и HSTC, за да се постигне 100% мощност и на 6-те предавки, максимален въртящ момент и минимално използване на HSTC.

При режим USER водачът избира и настройва всеки от параметрите, и ги запазва за бъдещо ползване.

Изключително полезна е информацията в дясната горна част на таблото – индикатора, показващ предавката, и променящ цвета от бял в жълт-кехлибар-розов при достигане на обороти, различни от предварително зададените от водача настройки, както и в ECO индикатора

Разход на гориво:  17.2km/L (WMTC)

CB1000R през 2018 е олекотен с 12kg, оптимизирайки съотношението тегло/мощност с 20%. Още по-компактен, с подобрена и релаксираща позиция на водача. Новата рама е със стоманена моно ключица , със самостоятелно действащ преден амортисьор с голямо бутало( Showa Separate Function Fr Fork Big Piston – SFF-BP USD), и регулируем заден моно амортисьор Showa. Двуканален ABS, с преден двоен, и заден единичен спирачен диск.

Двигател

  • Тип: Редови, 4-цилиндров, с течно охлаждане DOHC
  • Клапани на цилиндър: 4
  • Работен обем на двигателя (cm³): 998cc
  • Диаметър и ход на буталото (mm): 75mm x 56.5mm
  • Степен на сгъстяване: 11.6:1
  • Мощност: 107kW @ 10,500rpm
  • Въртящ момент: 104Nm @ 8,250rpm
  • Вредни емисии CO2: 140g/km

 

Горивна система

  • Подаване на гориво: Програмируем горивен инжекцион PGM-FI
  • Резервоар: 16.2 l
  • Разход на гориво: 17.2km/l

 

Електрическа система

  • Стартер:  Електрически
  • Акумулаторна батерия: 12V/8.6AH

 

Задвижване

  • Съединител: Мокър, многодисков
  • Трансмисия: 6-степенна
  • Крайна предавка: Верига

Цветове

  • Matt Bullet Silver
  • Candy Chromosphere Red
  • Graphite Black – версията R+ е налична само в този цвят

Рама

  • Стоманена моно ключица
  • Габарити (LxWxH): 2120mm x 789mm x 1090mm
  • Междуосие: 1455mm
  • Кастър ъгъл: 25 градуса
  • Ход: 100mm
  • Височина на седалката: 830mm
  • Клиърънс: 135mm
  • Сухо тегло: 212kg/213kg за версията „+“

 

Окачване

  • Предно: Showa SFF-BP USD (аксиален ход 120 мм)
  • Задно: Showa моношок (аксиален ход 131 мм)

 

Гуми и джанти

  • Предна джанта: Алуминиева
  • Задна джанта: Алуминиева
  • Предна гума: 120/70 ZR17
  • Задна гума: 190/55 ZR17
  • Спирачна система:  Двуканален ABS
  • Предна: 310mm двоен диск
  • Задна: 256mm диск

 

Табло и ел. система

  • Табло: LCD
  • Фар: LED
  • Стоп-светлини и заден габарит: LED

ЦЕНА

CB1000RA

25 559 лв. с ДДС

ЦЕНА

CB1000RA+

28 299 лв. с ДДС

ГАРАНЦИЯ

2 години

e

X