ОЧАКВАЙТЕ СКОРО

Открийте точно Вашия мотоциклет!

CBR600RR се завръща

Многообичаният и CBR600RR се завръща след шестгодишно отсъствие от европейската гама на Honda.

Той съживява суперспортната категория в средния клас. Зареден с авангардна електроника и аеродинамика, вдъхновени от MotoGP, новият CBR600RR е с четирицилиндров мотор. Двигателят е значително модернизиран спрямо този от предишното поколение на модела. Така той осигурява максимална мощност от 89 кВт при 14 250 об./мин и 63 Нм въртящ момент при 11 500 об/мин.

CBR1000RR-R се развива

За 2024 г. CBR1000RR-R Fireblade и неговата SP версия продължават да се развиват. Въведени са множество актуализации на двигателя и скоростната кутия, които водят до значително повишаване на производителността в средния клас на оборотите и подобрена реакция на газта.

В разработването е използвано ноухауто на HRC разработка, като доставката на 113 Нм въртящ момент и мощност 160 кВт на CBR1000RR-R Fireblade SP е значително променена. Мотоциклетът генерира още по-голямо ускорение при излизане от завой. Това допълнително се засилва от нови по-къси предавателни числа и основно задвижване, преработен среден обтекател с нови крила плюс ревизирана, по-лека и по-гъвкава рамка.

CB500 Hornet - трети брат в семейството

Агресивният му стил е вдъхновен от двамата му по-големи братя, а аеродинамичното ме представяне е подобаващо за емблематичното име Hornet. Обтекателят на CB500 Hornet включва канали отстрани на фаровете, които насочват въздуха към горната зона на резервоара за гориво. Мощността и въртящият момент за 471-кубиковия двигател отговарят на максималните изисквания за лиценз A2 – при 35 кВт и 43 Нм.

CB1000 Hornet - стършел с двигател от Fireblade

Новият нейкид флагман ще бъде задвижван от пренастроена версия на редовия 4-цилиндров двигател от 2017YM CBR1000RR Fireblade, осигуряващ пикова мощност над 110 кВт и повече от 100 Нм въртящ момент. Двигателят е съчетан с изцяло нова стоманена двойна рама, която предлага уникална комбинация от динамично представяне в завои и стабилност чрез окачване Showa 41 мм. То е с отделна функция на вилката с голямо бутало (SFF-BP), регулируемо както за налягане, така и за отскок.

NX500 - отново X-over!

С новия NX500 в гамата на Honda се завръща емблематичното обозначение „NX“ (означава нов X-over).

NX500 е проектиран така, че да даде възможност на ездача да се наслаждава на всичко – от криволичещ път до чакълести трасета или приключение на дълги разстояния. Мотоциклетът надгражда популярността на базовия CB500X. Разполага с нов стил и набор от подобрения на спецификациите и производителността.

X