CRF 250 R 2018

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

Още с представянето си новият кросов CRF 250 R Honda привлече вниманието на медиите, на специалистите, и на феновете. Сериозно модифициран, с нов DOHC двигател, с 9% по-висока мощност, гарантирана в много по-широк оборотен диапазон. Мотоциклетът се предлага с електрически стартер като стандарт. Шасито с перфектен баланс е взаимствано от CRF 450 R, както и 49 мм предна вилка Showа USD.

Моделът е насочен както към феновете на мотокроса, така и към професионалните състезатели.  Философията Absolute Holeshot на CRF 450 R за 2017 е доразвита, както и седмата генерация на рамата,  подобрената геометрия и окачването Showa – еволюцията е напълно заменена от революция. Мотоциклетът ползва рамата на своя по-голям брат CRF 450 R, с един впечатляващ бонус: нов двигател DOHC.

Крайната цел е оптималното използване и контрол на увеличената мощност. Новият CRF 250 R е с подобрено съотношението мощност/тегло с над 5% спрямо модел 2017 г. , с 3% по-бърз от 0 до 10m, и с 3,6% по-бърз на отсечката от 30m. Подобрено подаване на горивната смес, оптимизирани ход и диаметър на буталото, намалено триене. Клапаните са титанови: всмукателен 33mm с вдлъбнатина за намаляване на всмукателната сила, и 26mm изпускателен. Така се постига 9% по-голяма мощност за по-дълго време, в по-голям оборотен диапазон. Още при старта CRF 250 R печели сериозна преднина, и скъсява времето за обиколка.

Напълно новото шаси, което е идентично със сегашния CRF 450 R за 2018 г. е перфектно балансирано, което позволява ефективното използване на допълнителната мощност, а подобрената геометрията и по-ниския център на тежестта осигуряват по-добър контакт на задната гума дори при тежките трасета. Предната вилка е 49mm Showа, предлагаща повече нива на регулиране.

Компресията е увеличена до 13.9:1, буталото е Bridged Box дизайн – олекотено, и с увеличен диаметър. Смазването вече е от 4 жигльора (при 2 бр. на модел 2017), което намалява триенето и оптимизира охлаждането.

Новият H-образен колянов вал е олекотен с 350g, и е по-добре балансиран.  Двигателят е олекотен, по-компактен, разстоянието от коляновия до балансиращия вал е намалено с  0.5mm, а разстоянието между коляновия вал и първичната предавка: с 1mm. Ангренажната верига вече е позиционирана в дясно, което намалява разстоянието от коляновия вал до правотоковия генератор (ACG).

Компактната литиево-йонна акумулаторна батерия тежи само 0.65kg. Новата маслена помпа осигурява оптимално смазване (включително на съединителя и на скоростната кутия), която намалява количеството масло в картера с 350cm3. Охлаждащата система е сериозно олекотена (тръбите са намалени от 4mm на 3mm), намалена е и кошницата на съединителя, и са олекотени другите елементи с общо 200g – без това да се отразява на неговата здравина и  функционалност.

Бутонът за изключване на двигателя и бутонът за избор на режими на двигателя (EMSB) са монтирани заедно на лявата ръкохватка. Има възможност за избор на три режима, в зависимост от уменията на водача, метеорологичните условия, и от терена. Режим (1) – стандартен, режим (2): умерен, за равен терен, и режим (3): за агресивно шофиране. Индикатор отчита избрания режим.

На дясната ръкохватка е разположен бутона на стартера. Специално разработения плъзгач на жилото на газта намалява натоварването и свободния ход.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Двигател: едноцилиндров, 4-тактов, течностно охлаждане, DOHC
  • Обем: 249cc
  • Диаметър и ход: 79mm x 50.9mm
  • Степен на сгъстяване: 13.9 : 1
  • Масло: 1250cm3
  • Вместимост на резервоара: 6.3l
  • Съединител: маслен, многодисков
  • Предавка: постоянно зацепена
  • Крайна предавка: верига
  • Рама: алуминиева, двойно тръбна

 

ГАБАРИТИ

  • Размери(ДхШхВ): 2183mm x 827mm x 1274mm
  • Междуосие: 1486mm
  • Кастър ъгъл: 27.5°
  • Ход на вилката: 116mm
  • Височина на седалката: 957mm
  • Клиърънс: 327mm
  • Сухо тегло: 108kg

ОКАЧВАНЕ

  • Предно: 49mm Showa
  • Задно: Showa моноамортисьор с Honda Pro-Link
  • Предна джанта: алуминиева, със спици
  • Задна джанта: алуминиева, със спици

 

ГУМИ

  • Предна: 80/100–21 Dunlop MX3S
  • Задна: 100/90–19 Dunlop MX3S

 

СПИРАЧНА СИСТЕМА

  • Предна: 260mm хидравличен вълнообразен диск
  • Задна: 240mm хидравличен вълнообразен диск

ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА

  • Запалване: изцяло транзисторно
  • Стартер: електрически

ЦЕНА

17 239 лв.

Цена с вкл. ДДС

Аксесоари

Фотогалерия

X