CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

Просто карай напред! Без притеснения, без ограничения. Освободи своята страст към приключенията…..

Когато си с мотоциклет ти усещаш свободата по непознат за автомобилистите начин. Отдаваш се напълно на адреналина, и на позитивните емоции. С новата Africa Twin Adventure Sports можеш да достигнеш и до най-отдалечените, екзотични и красиви места на Земята – на две колела и с една мечта!

За повечето производители на мотоциклети самото участие в Париж-Дакар е голямо предизвикателство, а успешното изминаване на целия маршрут е безспорен триумф. Но Africa Twin е създадена да побеждава. Вдъхновена от митичния NXR750 с лекота преодолява и най-тежките терени. Не е проблем да прекоси пустинята с безкрайните пясъци, скали, прах и мръсотия, с температури през нощта от под нулата, през деня до +50℃, със замърсеното гориво и задръстени филтри.

Наследила създадения преди 30 години легендарен Honda XRV650 Africa Twin става правоприемник на неговата слава, и обогатява носталгията и емоцията с натрупания през годините опит, висока технологичност и иновативност.

И преди, и сега тайната на успехите е в перфектния баланс между тегло и мощност. Резултатът е мотоциклет, който може да се кара ежедневно в трафика, да се използва за туристически обиколки, както и за незабравими оф-роуд приключения.

За 2018 Honda е подготвила една нова Africa Twin Adventure Sports, създадена за още по-екстремни преживявания. Africa Twin Adventure Sports е по-висок от предшественика си, с по-широка, удобна седалка, и с по-изправена позиция на водача. Спойлерите и ветроупорното стъкло осигуряват по-добра защита на водача, а по-големия и усилен протектор на картера, както и ролбарите пазят мотоциклета. Новият резервоар поема 5.4 литра гориво в повече,с което увеличава автономността до 500km. Ръкохватките с подгрев, изводът за зареждане 12V и др. дребни екстри създават комфорт и удобство.

Мотоциклетът е с нова, оптимизирана кутия на въздушния филтър, с олекотения балансиращ вал, системата за подаване на газ Throttle By Wire (TBW) с три режима, и с контрола на сцеплението Honda Selectable Torque Control (HSTC) .

Уникалната автоматична скоростна кутия с двоен съединител DCT (Dual Clutch Transmission) дава възможност и за механична смяна на предавките. Освен познатия механичен, директен автоматичен, и три спортни автоматични режима има възможност и за по-добър контрол на оф-роуд приключенията с G бутона. При неговото натискане независимо от режима, в който сте вие получавате контрол над съединителя и възможност за по „директно” управление.

Задните мигачи са с функция „Emergency Stop Signal”. При скорост от над 53km/h, и натискане на някоя от спирачките, и намаляване с над 6.0m/s2 се включват аварийните светлини, с което предупреждаваме другите участници в движението. При мокро време и задействане на ABS времето за реакция се скъсява, и реагира при намаляване с 2.5m/s2. Изключват се автоматично: вместо с обикновен таймер сравнявайки скоростите на предното и на задното колело, и изчисляват кога да дезактивира системата.

Докато Africa Twin 2017 предлагаше 3  режима на HSTC, плюс OFF, 2018 е със 7 режима – от режим 1 за агресивно оф-роуд експлоатация с максимално сцепление до режим 7: за мокри и хлъзгави гладки настилки. Има възможност и за пълното изключване на HSTC.

Двигателят работи в три основни режима:

TOUR/Туристически: максимална мощност(1), средна моторна спирачка (2), и висок HSTC (6).

URBAN/Градско: средна мощност (2) и моторна спирачка (2), и висок HSTC (6).

GRAVEL/Оф-роуд: ниска мощност и моторна спирачка(3), и висок HSTC (6).

Четвъртият режим: USER дава възможност на водача на персонализира, както и да променя по всяко време настройките, за да получи перфектния за него мотоциклет

Новата DCT за Africa Twin е разработена специално за работа в по-тежките условия на оф-роуда. Благодарение на G-превключвателя на таблото може да променяте сцеплението на задната гума, и да осъществявате по-голям контрол благодарение на възможността за промяната на приплъзването на съединителя при смяната на предавките

Превключването на скоростите отчита и промяната на наклона (степен на стръмност при изкачване/слизане) за оптимален контрол

Двигател

  • 4-тактов, течно охлаждане, 8 клапана, двуцилиндров, паралелен
  • Работен обем: 998cm3
  • Диаметър & ход на буталото: 92.0 x 75.1mm
  • Мощност: 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
  • Въртящ момент: 99Nm/6,000rpm (95/1/EC)

 

Горивна система

  • Резервоар за гориво: 24.2 литра
  • Разход на гориво (според предписанията на WMTC): MT: 21.7 km/l (WMTC)
  • DCT: 21.8 km/l (WMTC)
  • Вредни емисии CO2: 109g/km

 

Трансмисия

  • Съединител: MT: Многодисков, приплъзващ, в маслена баня, с пружина
  • Опция: DCT
  • Скоростна кутия: Постоянно зацепена  6-степенна MT / 6-степенна DCT с on и off-road режими
  • Крайна предавка: O-ring запечатана верига

 

Спирачна система

  • ABS система: 2-канален с възможност за изключване на задния ABS
  • Предна:  310mm двоен хидравличен вълнообразен диск с алуминиева главина и радиално разположен 4- бутален спирачен апарат със синтерирани накладки
  • Задна:  256mm хидравличен вълнообразен диск с еднобутален спирачен апарат със синтерирани накладки. DCT вариантът е оборудван с допълнителна паркинг спирачка с плъзгащ се еднобутален апарат

 

Рама

  • Стоманена рамка с двойно рамо и високоякостна задна подрамка

Габарити

  • (L x W x H): 2,340 x 930 x 1,570mm
  • Междуосие: 1,580mm
  • Височина на седалката (Стандартна/ Ниска позиция): 900/920mm
  • Клиърънс: 270mm
  • Сухо тегло: 243 kg (MT), 253kg (DCT)
  • Радиус на завой: 2.6m

 

Окачване, гуми, спирчана система

  • Окачване (предно): Обърната вилка Showa 45mm с хидравличен пълнител с регулируемо налягане на твърдост и рибаунд, 252mm ход, 224mm аксиален ход
  • Окачване (задно): Моноблок алуминиева ключица Pro-Link с газов амортисьор, двойно хидравлично регулиране на налягането и на рибаунда, 240 mm ход на задното колело
  •  Предна капла: Алуминиева, със спици 21M/C x MT2.15
  • Задна капла: Алуминиева, със спици 18M/C x MT4.00
  • Предна гума: 90/90-21, с вътрешна гума
  • Задна гума: 150/70-R18, с вътрешна гума

 

Табло и ел. система

  • Табло: Рали стил на дисплея (LCD) тип негатив (светли символи на тъмен фон за по-добра четивност) , отчитайки: Режими, Скоростомер, Изминато разстояние, Гориво, Предавка, ABS, HSTC, Пробег, и Часовник
  • Фар: Двоен LED (1 дълъг/1 къс)
  • Стоп-светлини: LED
  • Мигачи: LED

CRF1000A2 Africa Twin Adventure Sports

от 28 699 лв.

Цена с вкл. ДДС

CRF1000D2 Africa Twin Adventure Sports

от 30 699 лв.

Цена с вкл. ДДС

ГАРАНЦИЯ

2 години

Аксесоари

Фотогалерия

X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X
X