ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

Всеки аспект, всеки детайл от техническите разработки е внимателно анализиран, за да се постигне перфектният резултат – NSS300 Forza. Това е моделът, който пасва перфектно не само за ежедневните нужди и придвижване в градския трафик, но и за туринг, крайградско и по-спортно каране.

Достатъчно голям, за да осигури комфортната возия на водач и пасажер, NSS300 Forza е с перфектна аеродинамика, като осигурява и безпроблемното събиране на два шлема под седалката. NSS300 Forza е стабилен на магистралата, маневрен в градския трафик, паркира безпроблемно.

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно средство категория А2*.

* Закон за движение по пътищата
Чл.150а т.3.категория А2 – мотоциклети с мощност, която не превишава 35 kW, и с отношение мощност/тегло, което не превишава 0,2 kW/kg, като удвоената реална мощност не е по-голяма от нетната мощност на двигателя;
Чл. 151 т.3. осемнадесет години – за управление на моторно превозно средство от категория А2;

Forza е утвърдено име в мощната и компактна гама на Honda. Популярните средногабаритни скутери водят своето начало от далечната 2000 г. и благодарение на комфорта, голямото багажно пространство, иновативния двигател и надеждната спирачна система бързо стават незаменими не само в натоварения градски трафик, но и за междуградски пътешествия.

Новият мотоциклет е свеж, спортен и компактен и е с още по-аеродинамични форми, и с авангарден дизайн. Дължината му, както и междуосието са намалени, а седалката е по-висока, за да осигурява добра видимост в трафика. Той е с по-големи гуми, и е по-лек с 12 кг, разполага с подобрена рама, ускорява за по-кратко време, развива по-висока максимална скорост и изразходва по-малко гориво.

Новото електрическо ветроупорно стъкло се регулира плавно до 140 мм, и осигурява не само по-добра защита, но и по-добра видимост. Контролът на сцеплението Honda Selectable Torque Control (HSTC) може да бъде включван и изключван от конзолата на лявата ръкохватка.

Реновираното табло предоставя максимално подробна и полезна информация и е с дигитални и аналогови LED уреди. Системата Smart Key дава възможност за отварянето на 45-литров топ-бокс – Smart Top Box (STB).

В багажното под седалката може да съхранявате два пълноразмерни шлема, както и/или лек мотоциклетен екип, както и чанта A4. Предната лява жабка се заключва, и събира мобилен телефон и бутилка вода. Има и извод за 12V.

С новият Smart Key на Forza 300 управлявате запалването, както и отключването на 45-литровия сваляем топ-кейс. Когато вашият Smart Key е в джоба ви, топ-кейсът автоматично се заключва ако се отдалечите от мотоциклета. Може да го заключите и с ключа.

На таблото е предоставена подробна информация: аналогов скоростомер, оборотомер, и дигитален дисплей с три режима, управляван от бутон на лявата ръкохватка: километраж, оставащ пробег, моментен разход на гориво, среден разход и таймер, температура на околната среда и сензор за акумулаторната батерия.

Рама

  • Абсолютно нова тръбна стоманена рама, 12 кг по-лека от старата
  • По-късо междуосие, подобрена аеродинамика
  • По-компактна, но с увеличена височина на седалката
  • Алуминиеви джанти, задната вече е 14”

Междуосието е намалено с 35 мм до 1510 мм, радиаторът и акумулаторът са разположени между резервоара и подбагажното пространство, и осигуряват много по-добър баланс.

Новият модел е по-къс с 25 мм, и дължината му е намалена до 2140 мм. Седалката е по-висока с 62 мм, и вече е 780 мм, с което се осигурява много по-добра видимост. Широчината на кормилото е 755 мм (2 мм по-тясно от това на стария модел), широчината е 580 мм, а с огледала – 860 мм – компактен и маневрен, промъкващ се безпроблемно в трафика

Новите двойни задни амортисьори се регулират в 7-позиции

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Двигател: Четиритактов, четириклапанов, течностно охлаждане
  • Работен обем на двигателя: 279cc
  • Диаметър и ход на буталото: 72mm x 68.5
  • Степен на сгъстяване: 10.5:1
  • Мощност: 18.5 kW @ 7,000 rpm
  • Въртящ момент: 27.2 Nm @ 5,750 rpm
  • Масло в двигателя: 1.7 L
  • Горивна система: PGM-FI, с електронно впръскване на горивото
  • Резервоар гориво: 11.5 L
  • Разход на гориво: 31km/l  (3.25 l/ 100km)

 

ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА

  • Стартер: Електрически
  • Акумулаторна батерия: 12V-8.6 AH
  • ACG алтернатор: 340 W @ r/min

 

КРАЙНА ПРЕДАВКА

  • Съединител: Автоматичен центробежен, сух тип
  • Трансмисия: CVT
  • Крайна предавка : Трапецовиден ремък

 

РАМА: СТОМАНЕНА, ТРЪБНА

ШАСИ

  • Габарити  (LxWxH): 2140 x 755 x 1470
  • Междуосие: 1510mm
  • Кастър ъгъл: 26.5°
  • Ход: 89mm
  • Височина на седалката: 780mm
  • Клиърънс: 135mm
  • Тегло: 182kg
  • Радиус на завой: 2.4m

 

ОКАЧВАНЕ

  • Предно: φ33 телескопична вилка
  • Задно: Двоен регулируем амортисьор

 

КОЛЕЛА

  • Предно: 15 цола
  • Задно: 14 цола
  • Предна гума: 120/70R15
  • Задна гума: 140/70R14

 

СПИРАЧНА СИСТЕМА

  • ABS : Двуканална
  • Предна: φ256mm, единичен диск
  • Задна: φ240mm, единичен диск

 

ЦЕНА NSS300 ABS

10 699 лв.

Цена с вкл. ДДС

ЦЕНА NSS300 ABS STB

11 599 лв.

Цена с вкл. ДДС

ГАРАНЦИЯ

2 години

Фотогалерия

X