CBR 1000R-RR ABS/SP

CBR 1000RR-R SP

CBR1000RR-R SP е също нов мотоциклет, изграден с непоколебим фокус върху карането на писта, с безпрецедентни нива на производителност и контрол. Неговият четирицилиндров двигател използва в голяма степен ефективността на изгарянето и технологиите за ниско триене на двигателя на състезателния RC213V-S – като същевременно споделя размера на отвора и хода му. Той също така разполага с титаниеви биели и ковани алуминиеви бутала. Honda Selectable Torque Control (HSTC) е оптимизиран, регулируем “Режим за Стартове“ е  добавен към режимите за Мощност, Двигателна спирачка и Wheelie Control, Quick Shifter-ът е стандарт. Алуминиевата „Диамантена“ рамка разполага с по-дълъг шарнир в стил RCV213V-S, с 6-точков Инерционно Измервателен Модул (IMU), 3-нива на Електрооната Демпферна Кормилна Система на Хонда (HESD) и окачване Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) от второ поколение с потребителски интерфейс. Новите спирачни апарати Brembo Stylema захапват 330 мм дискове чрез двустепенна ABS. Цялото шаси и позицията за каране имат безкомпромисен фокус върху аеродинамичните характеристики, а спойлерите разполага с крила от MotoGP, за да генерират принудителна сила. Пълен цветен 5 инчов TFT дисплей и Honda Smart Key са завършващите щрихи.

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно средство превозно категория А*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години – за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години – ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

Инженерите на Honda и HRC започнаха от нулата, за да разработят нов четири цилиндров двигател за новият CBR 1000RR-R Fireblade. Той е по-компактен, има същия размер и ход на буталото като RC213V, титаниеви биели, технология за намаляване на вътрешното триене като на RC213V и вграден допълнителен канал за водната риза на цилиндъра.

Въздухът се подава директно от предния спойлер, през вградения в рамата въздуховод до въздушната кутия. Изпускателната генерация е от тип 4-2-1, с овални тръби, разработена съвместно с Akrapovic.

Резултатът? Двигателят на CBR1000RR-R доставя 113Nm при 12,500 оборота и достига максимална мощност от 160 Kw(215 к.с.) при 14,500 оборота.

Throttle By Wire е оптимизиран за по добро усещане и контрол на подаването на газ. Трите режима на каране по подразбиране предлагат опции за промяна на мощността, двигателната спирачка, Wheelie control-ът и оптимизирания Honda Selectable Torque Control (HSTC). Електронният пакет вече включва и регулируем режим за стартове.

Чисто новата алуминиева рама е от тип „диамант“, задният шарнир е по-дълъг и дизайнът е от RC213V. Балансът на твърдост на окачването, разпределението на теглото и геометрията на кормилното управление са внимателно коригирани според увеличената мощност на двигателя по отношение на нивата на сцепление отпред и отзад.

Окачването отпред и отзад е на Showa. Предните спирачни дискове са с по-голям диаметър и работят с нови четири-цилиндрови спорачни апарати на Nissin, ABS-ът е регулируем за каране на писта. Задната гума вече е с размер 200/55 – ZR17.

Шестточков модул за инерционно измерване (IMU) осигурява точна 3D оценка на динамиката на каране и осигурява достъп за управление на всички електронни системи. Той също така управлява новата Електронна Демпферна Кормилна Система на Хонда от 3 нива (HESD).

RC213V Moto GP машината на Хонда е придала част от аеродинамиката си на новият CBR1000RR-R, включително крилете, за да овеличи въздушното притискане и да подобри стабилносста при спиране. Позицията на пилота също е много по-компактна.

Напълно персонализираният 5 инчов TFT дисплей предлага интуитивен контрол, управляван чрез опростен четирипосочен превключвател на лявата дръжка. Системата Smart Key на Хонда добавя допълнително удобство.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Двигател:4-цилиндров, редови, 4-тактов, 16 клапана, DOHC, течностно охлаждане
  • Обем:999cm³
  • Диаметър и ход:81mm x 48.5mm
  • Степен на сгъстяване:13:01
  • Мощност:160kW @ 14500rpm
  • Максимален въртящ момент:113Nm @ 12500rpm
  • Горивна система:PGM-DSFI електронно впръскване
  • Вместимост на резервоара:16l
  • Разход на гориво:5.7l / 100km
  • Вредни емисии СО2:132g/km

 

РАЗМЕРИ И ТЕГЛО

  • Размери (ДxШxВ):2100mm x 745mm x 1140mm
  • Междуосие:1455mm
  • Височина на седалката:830mm
  • Клиренс:115mm
  • Тегло:201kg

ТРАНСМИСИЯ

  • Съединител:многодисков, маслен с диафрагмени пружини
  • Скоростна кутия:6 степенна
  • Задвижване:верига

 

ОКАЧВАНЕ

  • Предно:Showa  43mm обърната телескопична вилка, ход 125mm
  • Задно:Pro-Link, газово-маслен амортисьор, ход 138,2mm

 

ГУМИ

  • Предна:120/70ZR17 58W
  • Задна:190/50ZR17 73W

 

СПИРАЧНА СИСТЕМА

  • двуканален ABS

ЦЕНА

44 990 лв.

Цена с вкл. ДДС

ЦЕНА за версия SP

52 990 лв.

Цена с вкл. ДДС

ГАРАНЦИЯ

2 години

Аксесоари

No products found

Фотогалерия

Цветова гама

X