CBR 650R

Перфектната комбинация от компактен размер, ниска маса и впечатляваща мощност на двигателя привличат неустоимо истинските ценители.

За 2024-а моделна година универсалният спортен мотоциклет на Honda се сдобива с преработените двойни LED фарове, съчетани с актуализирани горни и долни обтекатели и като цяло е увеличена чистата спортна привлекателност на CBR650R.

ЦЕНА CBR 650R

19 990 лв.

Цена с вкл. ДДС

ЦЕНА CBR 650R E-Clutch

20 490 лв.

Цена с вкл. ДДС

ГАРАНЦИЯ 2 години

458663_24YM_CBR650R

Шасито е с алуминиева рамка с двоен лонжерон с алуминиево люлеещо се рамо, 41-милиметрови предни вилки Showa Big Piston USD, заден амортисьор Unit Pro-Link Showa и обтекатели с крилца, получени от MotoGP.

24YM_CBR650R_Studio_GRAND_PRIX_RED_E-Clutch_Close-Up_E-Clutch

CB650R и CBR650R са и първите двуколесни машини на Honda, които се предлагат с иновативната технология Honda E-Clutch – първият в света напълно автоматичен мотоциклетен съединител с много предавки, проектиран да превърне начинаещите ездачи в експерти.

24YM_CBR650R_Studio_GRAND_PRIX_RED_E-Clutch_Close-Up_Quick-Shifter

Honda E-Clutch премахва необходимостта от използване на лоста на съединителя за превключване на скоростната кутия нагоре или надолу. Мотоциклетистът просто трябва да задейства педала за превключване на предавките за ултрабързи, последователни техни смени, точно като при използване на бърз предавка.

458669_24YM_CBR650R

По време на смяната E-Clutch използва хармонизирана комбинация от работа с „полусъединител“, прекъсване на впръскването на гориво и контрол на запалването. Така се елиминира шокът при превключване на предавките.
Лостът на съединителя също не е необходим при потегляне или спиране. Системата E-Clutch на Honda се активира още при включването на двигателя и управлява плавно и потеглянето и спирането. Ако водачът желае, той може да използва лоста на съединителя както обикновено. Изключването на системата при конкретно каране е възможно.

Цветова гама

Grand Prix Red

Matt Gunpowder Black Metallic

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГАТЕЛ

  • Двигател: 4-цилиндров редови, 4-тактов, 16 клапана DOHC, течностно охлаждане, EURO5
  • Обем: 649 см³
  • Диаметър и ход: 67 x 46 мм
  • Степен на сгъстяване: 11,6 : 1
  • Мощност: 95 к.с. (70 кВт) @ 12 000 об/мин
  • Максимален въртящ момент: 63 Нм @ 9 500 об/мин
  • Горивна система: PGM-FI електронно впръскване
  • Вместимост на резервоара: 15,4 л
  • Разход на гориво: 4,9 л/100 км

ТРАНСМИСИЯ

  • Съединител: маслен, многодисков
  • Скоростна кутия: 6-степенна
  • Задвижване: верига
  • Светлини: LED

РАЗМЕРИ И МАСИ

  • Размери (ДxШxВ): 2120 мм x 750 мм x 1145 мм
  • Междуосие: 1450 мм
  • Височина на седалката: 810 мм
  • Клиренс: 130 мм
  • Маса: 209 кг (211 кг E-Clutch)

ГУМИ

  • Предна: 120/70 -ZR17M/C (58W)
  • Задна: 180/55 -ZR17M/C (58W)

СПИРАЧНА СИСТЕМА

  • Спирачна система: ABS
  • Предна: четирибутални  радиални апарати,  дискове 310 мм
  • Задна: еднобутален апарат,  диск 240 мм

ОКАЧВАНЕ

  • Предно: 41 мм Showa Separate Function front Fork Big Piston (SFF-BP) вилки USD
    Задно: моношок с 10 степени на настройка, 43,5 мм ход

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно категория А*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години – за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години – ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;