Комютърът е свежото попълнение в ескадрилата от скутери до 125 кубика за 2021 г. наред с Forza 125, PCX125, SH125, SH Mode, MSX125 Grom, CB125R и CB125F

Всекидневният скутер на Honda отдавна предлага високо качество на изработка и фантастично съотношение между цена и качество. За сезон 2021 той е с усъвършенстван дизайн, нов дисплей и Smart Key. Следващото поколение подобрена интелигентна архитектурна рамка (eSAF) намалява собствената му маса с 2 кг и е съчетана с преработен, по-икономичен двигател Smart Power (eSP), който запазва удобната си функция за спиране на празен ход.

Първото издание на Vision 110 бе представено в Европа през 2012 г. Скутерът е създаден, за да предложи надеждна и забавна мобилност на атрактивно ниска цена. Като популярна машина, предназначена за всекидневна употреба, предлага качества като издръжливост, надеждност, безопасност и удобство. Това са ключовите приоритети за скутера. Двигателят е опростен, надежден и ефективен с въздушно охлаждане. Той е „подобрен двигател Smart Power (eSP)“ с инжекционно впръскване на гориво. Скутерът е със стабилно шаси, повишена безопасност от комбинираната спирачна система (CBS) на Honda и обширното пространство за съхранение на вещи. Vision 110 се оказа интелигентен и разумен избор на претъпкания пазар на малки скутери. Този модел е изграден на солидна историческа основа. Първият скутер на Honda, Juno K от 1954 г., включва редица нови технологии и материали. Той е последван четири години по-късно от революционния четиритактов Super Cub.  Заради постоянно нарастващите очаквания на клиентите, дойде време и за напълно новия Vision 110. Той все още използва същата основна формула, зададена от изходящия дизайн. Но сега той е по-умен, по-лек и все по-полезен.Актуализираният Vision 110 е с нова, по-лека подобрена Smart Architecture Frame (eSAF). Той има преработен, по-икономичен, подобрен Smart Power eSP) двигател с въздушно охлаждане.

 

Новите функции включват Smart Key управление на запалването и седалката, нов LCD панел с инструменти. За 2021 г. Vision 110 ще се предлага в четири нови цвята: Pearl Jasmine White, Poseidon Black Metallic, Mat Galaxy Black Metallic и Candy Noble Red.

Въпреки че е проектиран да бъде обикновен и лесен за управление, на Vision 110 не липсва усещането за качество и характерното присъствие на Honda. За преобразяването на скутера през 2021 г. допринася новата стилна задна част. Тя обаче доказва, че общата ДНК с останалата гама скутери на Honda е очевидна.

Актуализираният външен вид се отличава с ясна, динамична характерна линия с изчистени, елегантни повърхности. Подобно на емблематичната серия SH, Vision 110 има изправена стойка и полезен плосък под. Сега също разполага и с обем от 17,7 л за съхранение на вещи под седалката. Интелигентният ключ (Smart Key) също е добро допълнение към спецификацията. Когато се държи в джоба, той контролира както запалването, така и заключването на седалката, добавяйки истинско удобство в подкрепа на натоварения градски живот. Новите инструменти комбинират аналогов скоростомер и LCD информационен панел. Двигателят е 109,5-кубиков, ‘подобрен Smart Power’ (eSP), с двуклапанно въздушно охлаждане, с горивен инжекцион, SOHC. Агрегатът е изцяло преработен за 2021 г. и е лек (едва 22 кг), здрав и ефективен. Той осигурява мощност 6,4 кВт @ 7500 об./мин с върхов въртящ момент от 9,0 Нм@5750 об./мин. Диаметърът и ходът на буталото са 47 x 63,1 мм, а компресията – 10:1.Моторът е много е лесен за използване, с незабавна реакция на газта, идеална за градския ездач. Изразходва и с 8% по-малко гориво спрямо предишния модел. Пробегът от над 260 км е възможен благодарение на разхода от приблизително 54,5 км/л (1,8 л/100 км режим WMTC) и резервоара за гориво под седалката с обем от 4,9 л. Технологиите с ниско триене, като използването на двойни назъбени ремъци, са включени в архитектурата на двигателя. Електронно управляемият, безчетков стартер ACG е интегриран компонент, монтиран директно в края на коляновия вал и служи за стартер и алтернатор. Той върти двигателя директно, елиминирайки всякакъв шум от включването на зъбните колела или предаването. Idling Stop системата на Honda автоматично прекъсва работата на двигателя след три секунди празен ход, при спрял скутер и натиснати спирачки. После го рестартира незабавно, щом навием дръжката на газта. Използва се безпроблемно благодарение на ACG и въртящата се система. Тя връща вала в позицията преди всмукване на въздух. Има механизъм за декомпресия, който отхвърля възможността на манипулиране от компресията. Двигателят на Vision 110 също вече е съвместим с EURO5. Усъвършенстваната лека Smart Architecture Frame (eSAF) от следващо поколение замества дизайна на тръбната стоманена рама на предишния модел. Изградена от лазерно заварена пресована стомана, с внимателно проектиран баланс на твърдост, рамката предлага добро усещане за управление, с повишена стабилност, комфорт при возене и издръжливост. Тя е идеална за разнообразието от всекидневните изпитания, които Vision 110 е проектиран да издържи. Собственото тегло е 100 кг, с 2 кг по-леко от предходния модел. Резултатът е изключително пъргав и лесен за ползване скутер от ездачи с различен опит и способности. Здравите телескопични вилки са съчетани със съвместим заден амортисьор предните алуминиеви джанти са непроменени в дизайна и монтират 80 / 90-16 и 90 / 90-14 предни и задни гуми.Отпред 220 мм хидравлични дискови спирачки се свързват със заден 130 мм барабан чрез CBS, като се осигурява гладко и равномерно разпределено спирачно усилие по всяко време, включително при интензивни и аварийни спирания.

Технически характеристики

 

Двигател
ТипEдноцилиндров, двуклапанен, с въздушно охлаждане SOHC, EURO5
Обем109,5 куб. см
Диаметър и ход47,0 x 63,1 мм
Степен на сгъстяване10:1
Максимална мощност6,4 кВт (8,7 к.с.) @ 7500 об./мин
Максимален въртящ момент9,0 Нм @ 5750 об/мин
Горивна системаPGM-FI електронно впръскване
Вместимост на резервоара4,9 л
Разход на гориво1,8 л/100 км
СъединителАвтоматичен, центробежен
ЗадвижванеCVT (V ремък)
РамкаТръбна стоманена
Размери (Л x Ш x В)1925 X 686 X 1115 мм
Междуосие1280 мм
Височина на седалката785 мм
Клиренс175 мм
Тегло100 кг
Радиус на завой1,8 м
Окачване
ОтпредТелескопична вилка, 31 мм
ОтзадЕдиничен амортисьор с подвижно рамо
СпирачкиКомбинирана спирачна система

 

Сподели