Honda работят върху Africa Twin с малък капацитет. Те искат да влязат в доходоносния пазарен сегмент на малките адвенчъри. Новият Africa Twin ще бъде един от трите модела, базирани на модулна платформа.

Това е доста добра новина за любителите на приключенските мотоциклети. Има голяма празнота в диапазона на Honda между 250 и 450-кубиковите CRF и много по-големия 1100-кубиков Africa Twin. Кенджи Морита, шеф на проекта за Africa Twin призна, че Honda имат празнина в обхвата си, който биха искали да запълнят.

Honda Africa Twin е добре балансиран приключенски мотор, който е перфектен за пътуване на двама души. Новият модел Adventure Sports още повече подсили интереса за тежки офроуд начинания.

Той обаче има своите негативи. Моторът е голям, тежък, твърде мощен и скъп за мотористи с категория A2. Всичко това е твърде недостъпно за по-младите мотоциклетисти. В Honda знаят това и търсят да предложат нещо ново.

Основата на новите мотори ще бъде еволюцията на серията NC. Тя включва NC750S и приключенския NC750X. Но ще има ключови промени.

Двигателят ще бъде увеличен до 790 кубика. Това трябва да осигури увеличаване на мощността и въртящия момент. Ще се компенсират и всички загуби от Euro5. Подобно на 1100, двуцилиндровият „мини“ байк ще има опция за DCT скоростна кутия, както вече е налична при сегашните модели NC.

 

Сподели