Пилотът на Team HRC с Honda спечели третата си световна титла в мотокроса. Той взе втора титла MXGP и има една в MX2. Словенецът сложи короната след като доминира през 2019 г. в клас MXGP. Тим спечели титлата три и половина кръга преди края на шампионата. Гайсер имаше наистина невероятен сезон във всичките кръгове.  Той направи рекордните 7 поредни победи в Гран при.

Това е най-дългата серия в историята на Honda в световния шампионат по мотокрос. Гайсер стана 5-и в първия манш от Гран при на Имола и това му бе достатъчно, за да стане недостижим от останалите пилоти. Така той сложи короната 7 манша преди края на шампионата.

Бъдещият шампион започна сезона със солидни резултати в Аржентина, Великобритания и Холандия. Гайсер избухна когато спечели невероятната битка в MXGP в Трентино. Това бе стартът му към титлата. На твърдата писта, сгушена в Алпийския регион, словенският ездач беше почти безупречен. Той се бореше в двата манша с лидера от началото на сезона Тони Кайроли с КТМ, който загуби и двата. Това бе първата двойна победа и първата спечелена Гран при за Гайсер през сезона.

След тежък кръг в Мантуа, словенецът със своят мотоциклет Honda CRF450RW  тръгна на щурм.

Тим взе поредни победи в Португалия, Франция, Русия, Латвия, Германия, Индонезия и Гран при на Азия, която също бе в Индонезия. Той взе победи в 12 манша от възможните 14 и завърши с 40 точки дефицит, като имаше преднина от 173 точки. Тим направи много холшоти и води в почти 70% от обиколките през този период. Така напълно укрепи мястото си като на лидер. Затвърди се като пилот, който трябва да победи в това световно първенство по мотокрос през 2019 г.

 

При връщането си в Европа, Гайсер подкрепи претенцията си за титлата, като се качи на 2-о място в Чехия.

Той увеличи разликата а до 177 т. пет кръга преди края на шампионата. Седмица след Локет той спечели 8-ата си Гран при от 9 кръга. Това бе в най-трудната надпревара в календара, в дълбокия пясък на Ломел, Белгия. Това означаваше, че му трябват само 13 т. от първия манш в Италия или с 12 по-малко от най-близкия му съперник. Тази цел той успя да постигне с лекота, като донесе на екипа диви празненства на легендарната състезателна писта в Имола, Италия.

След неговите титли през 2015 (MX2) и 2016 (MXGP), пилотът с № 243 сега се присъединява към много елитен списък от звезди, спечелили три световни първенства с Honda. Това са Андре Малербе (1980, 1981, 1984), Дейвид Торп (1985, 1986, 1989), Жорж Жолбе (1987, 1991, 1992) и Ерик Гебоерс (1987, 1988, 1990). Всичките те са постигнали този подвиг.

Гайсер отиде на второ място в списъка на пилотите с победи за Honda. След Ломел от има 24 първи места, колкото и Стефан Евъртс (24) и Малербе, който има 27. С кръговете, които остават до края, Гайсер все още има възможност да оглави списъка. Трябват му  още три победи през останалата част от сезона.

Сподели