Honda официално потвърди, че мотоциклетът CT125 влиза в производство. Той ще носи името CT125 Hunter Cub. В момента Honda C2120 Hunter Cub от 2021 г. е обявен само за японския пазар. Там ще се предлага за 440 000 йени ($3952).

Hunter Cub трябваше да дебютира тази седмица на автомобилното изложение в Осака. Поради коронавируса, Honda ще го покаже като част от „виртуално шоу за мотоциклети“.

CT125 има много общо с Super Cub C125, но с модифицираното шаси за по-добра употреба извън пътя. Предната вилка на Hunter Cub е с ход 10,9 см в сравнение на 8,9 см на Super Cub. Затова новата машина ще се справя по-добре извън пътя. Допълнително за неговите офроуд способности се грижат високият ауспух и планка за предпазване отпред на едноцилиндровия двигател.  От Honda твърдят, че просветът е 16,5 см.

Двигателят е четиритактов с въздушно охлаждане. Той е едноцилиндров с обем 124 кубика. Има автоматичен центробежен съединител и полуавтоматична четиристепенна трансмисия, като задвижващата система на Super Cub.

Hunter Cub има различен дизайн на всмукването на въздуха, което води до малко по-малка мощност от Super Cub. Но пък има по-голям въртящ момент при ниски обороти. Пиковата мощност от 8,7 к.с. при 7000 об/мин и въртящ момент от 11 Нм при 4500 об/мин.

Докато Super Cub използва задна барабанна спирачка, Hunter Cub има дискова спирачка. ABS се предлага стандартно при CT125, но както при Super Cub, той работи само на предното колело.

Други разлики от Super Cub включват заден багажник, сгъваеми стъпенки, кикстартер и малко по-голям резервоар за гориво – 5,3 л. Honda твърди, че теглото е 120,2 кг, с около 22 килограма по-тежък от Super Cub.

За Япония Honda предлага Hunter Cub в два варианта за цвят: Glowing Red и Matte Fresco Brown. Към момента от Honda не са потвърдили дали CT125 Hunter Cub ще се предлага на други пазари.

От Honda казват, че в допълнение към CT125 Hunter Cub, ще дебютира нов концептуален модел. За него няма никаква информация. Само е наречен „FUN“ модел.

 

Сподели