За да спечели титлата, отборът на Honda – F.C.C. TSR Honda, трябваше да остане и да завърши начело в този последен кръг от сезона. Тримата състезатели на Honda, Джош Хук, Майк Ди Мелио и Алън Течър, задаваха изключително бързо и равномерно темпо през по-голямата част от състезанието.

F.C.C. TSR Honda France стартира 24-часовото състезание от четвърто място на стартовата решетка. Отличен старт на френския пилот Майк Ди Мелио извади веднага Honda CBR1000RR-R Fireblade SP начело на състезанието през първите часове.

 

 

 

Въпреки това Honda #5, оборудвана с гуми Bridgestone, претърпя някои проблеми. Те временно сринаха всички шансове за титлата. На третия час от състезанието Течър трябваше да влезе в бокса, за да коригира някои проблеми с масления радиатор, който върна отбора на 27-ма позиция.

Следвайки бойния дух на отбора на Honda, специалистите по издръжливост на Honda показаха високо ниво на решителност. Отборът започна невероятен щурм, който постави Honda Fireblade на пето място след първата четвърт от състезанието.

След половината дистанция, Течър трябваше да влезе отново в бокса за втора смяна на ауспуха. Благодарение на отличната работа от екипа, мотоциклетът се върна в състезанието на същата позиция.

С много стабилни времена за обиколка и страхотната ефикасност на Fireblade с №5, отборът спечели още една позиция в последната четвърт на надпреварата, завършвайки състезанието на четвърто място.

Благодарение на ефективната работа в екип по време на зареждането с гориво и триото последователни състезатели по време на 24-часовото състезание, отборът F.C.C. TSR Honda спечели втората си титла в Световния шампионат за издръжливост с общо 154 точки, като завърши на 4-то място в това 85-то издание на Bol d’Or.

Сподели